petek, 19. junij 2015

petek, 19. junij 2015

Pa sem spet pripravila paket novih čestitk in voščilnic za razne obletnice. Za punčko sem pripravila tudi explosion box.

Obiščite me na moji strani krea ivica za več izdelkov ;)

KREA IVICA

Vse izdelke lahko naročite, izdelujem tudi izdelke po naročilu ;)





















11 komentarjev:

  1. Sjora obvladas! Izdelki so fenomenalni in sploh ne vem kateri mi je najbolj vsec. Scrollam gor in dol po slikah in se slinim poleg- vseckam na polno :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjora obvladas! Izdelki so fenomenalni in sploh ne vem kateri mi je najbolj vsec. Scrollam gor in dol po slikah in se slinim poleg- vseckam na polno :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prava serija, krasnih voščilnic. Tudi škatlica je posebna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne-Ja hvala za tako lepe,božajoče pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  5. Renata tudi tebi hvala za ogled in komentar.Ja tale je bila napravljena po naročilu.

    OdgovoriIzbriši
  6. vau, kakšna serija, pa toliko različnih stilov in tehnik :)).

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina hvala za ogled.Različne so, ker je bilo naročilo za različne obletnice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko krasnih in raznolikih izdelkov si naredila, vse po vrsti je super, ne morem se odločiti za zmagovalko. LP

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka hvala za tako lep komentar.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau kako lepa serija voščilnic. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Janja tudi tebi hvala za ogled.Veliko mi pomenijo komentarji ustvarjalk katerih izdelki so zelo lepi in izdelani v nulo.

    OdgovoriIzbriši