ponedeljek, 2. november 2015

Sožalnico prijavlajm na 146.Izziv " Sožalnica".



 
 



8 komentarjev:

  1. Tole je pa pogumna izbira barv...rjavo-črna kombinacija...nadvse zanimiva in nenavadna ampak mi je všeč. Hvala, ker sodeluješ tudi na tem izzivu v Craft-alnici. Srečno ti želim. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca hvala.Barvno ni niti tako nenavadna sem jih videla tudi v temno modri in črni.Je pa pomembno ostalo na moji sožalnici je pretrgan papir ki ima svoj pomen.

      Izbriši
  2. Zelo lepa, všeč mi je tudi barvna kombinacija, da ni vedno samo črno/belo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ohh, kako lepa je, če za takšen izdelek smem uporabiti te besede. Krasna kombinacija rjave in črne barve, res izvirno in lepo.

    Hvala, da si se nam tudi tokrat pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa in všeč mi je pretrgan del na njej :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja hvala.Prav pretrgan del je pomemben na tej sožalnici.

      Izbriši