sobota, 16. marec 2019



Na Craftalnici je nov izziv Pomlad.
Prijavljam moj izdelek.



5 komentarjev:

  1. Pomladna poroka, pomladne zaobljube ... Zelena barva je imenitna izbira, saj kot barva narave pomeni veselost in mir ter je hkrati simbolično barva upanja.
    Hvala, ker si se nam pridružila v CRAFT-alnici.
    Majda, gostja meseca marca

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Majda.Prav zato sem jo objavila za ta izziv.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna pomladna škatlica! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep pomladni izdelek si naredila :-)) Všeč mi je tvoja poročna škatlica presenečenja.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita poročna škatlica presenečenja. Všeč mi je, da je v zeleni pomladni barvi.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši